تجربه ی بهترین لحظات با اجاره خودرو سفرآلامو
نوشته شده توسط : سفرآلامو

سفرآلامواعلام کرده است که یک شراکت جدید اجاره خودرو با شهر سفرآلاموبرای ارائه خدمات اتومبیل به ساکنان، کسب و کارها، بازدید کنندگان و دانش آموزان ارائه می دهد. هشت وسیله نقلیه زیپر در حال حاضر در سفرآلامو، دل، برای رزرو توسط ساعت یا روز، در دسترس هستند.

از طریق این مشارکت، شهر سفرآلامودر حال حاضر 6 فضای پارکینگ را اجاره ماشین در اختیار دارد. با توجه به این شرکت، سفرآلاموهای اضافی در نزدیکی ایستگاه قطار واقع شده اند.

ناوگان سفرآلامو شامل انواع مختلفی از مدل ها و مدل هایی مانند Volkswagen Golf با نام رسفرآلاموو نیسان Sentra به نام سفرآلامومی باشد.

سفرآلامو، رئیس گفت: “سفرآلاموهیجان زده است که سرویس رنت ماشین ما را به ویلمینگتون گسترش دهد.” “شهر نیاز به حمل و نقل ساده و راحت در داخل و اطراف شهر، و همچنین برای مسافران به عقب و جلو به فیلادلفیا و یا دیگر شهرهای منطقه را تشخیص می دهد. اکنون ساکنان می توانند از آزادی و مزایای دسترسی به یک ماشین لذت ببرند بدون هزینه و بدون نیاز به داشتن یکی. “
راه اندازی سفرآلامودر ویلمینگتون بر اساس برنامه خود در دانشگاه دلاور است.

شهردار سفرآلامومی گوید: “من خوشحالم که سفرآلاموبه کرایه ماشین  سفرآلامومی آید.” “این که آیا آن را به مواد غذایی، رفتن به جلسه کسب و کار، سفر به حیاط شهرستان و یا فقط برای رفتن به درایو، بسیاری از مردم در ویلمینگتون که ماشین خود را ندارند، هنوز هم می خواهم دسترسی به یک به طور منظم، و سفرآلامواجازه می دهد تا برای که در راه راحت و مقرون به صرفه … ”

شرکت های سفرآلاموهمچنین می توانند از طریق برنامه سفرآلاموبرای کسب و کار (Z4B) که از دوشنبه تا جمعه از نرخ رانندگی با نرخ تخفیف برخوردار است، برآورده شود.





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , کرایه ماشین ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: